E-book: Wat zakenreizigers willen van een hotel

Nu steeds meer zakenreizigers weer beurzen, congressen en evenementen bezoeken, stijgt daarmee ook de bezettingsgraad van zakelijke boekingen in hotels. Als hotelier wil je voldoen aan de verwachtingen van deze doelgroep.

Zakenreizigers willen gemak. Hun gehele verblijf moet van A tot Z gestroomlijnd zijn, want ze hebben geen tijd, zijn druk en willen de tijd die ze hebben, besteden om verder te werken aan een project of om in een fijn hotelbed te ontspannen van een hectische werkdag. Dus wil je verdoen aan de hun verwachtingen en inspelen op de behoeften van de doelgroep, houdt je dan aan deze twee kernwoorden: vloeiend en functioneel.

Download het e-book hier direct


.

Linnenatwork is jouw partner in comfort.

Daarom delen wij met passie onze marktkennis. Bekijk alles van onze blog voor meer posts. Of volg ons op LinkedInFacebookInstagram en Pinterest als je op de hoogte wilt blijven van alle updates.


Linnenatwork is een onderneming in professioneel linnen, hotelbedden, guest supplies en overige comfort producten voor Horeca, Zorginstellingen en Wellness centra.

Linnenatwork levert wereldwijd en verhuurt ook linnenpakketten in combinatie met wasserijen.

Wij begrijpen het belang van gast waardering, comfort en luxe.
En staan daardoor voor duurzaamheid in producten en reiniging.
Wij geven voor persoonlijke service, zijn flexibel en snel.
We ontzorgen onze klanten als totale service partner.
In alles wat wij doen, zorgen wij dat gasten zich thuis voelen en zijn we gericht op het behalen van 5-sterren reviews van gasten.


Linnenatwork is a company in professional linen, hotel beds, guest supplies and other comfort products for the hospitality industry, healthcare institutions and wellness centers.

Linnenatwork delivers worldwide and also rents out linen packages in combination with laundries.

We understand the importance of guest appreciation, comfort and luxury.
And stand for sustainability in products and cleaning.
We care about personal service, are flexible and fast.
We unburden our customers as a total service partner.


In everything we do, we make sure that guests feel at home and we are focused on achieving 5-star reviews from guests.

We pamper guests and take care of customers.